Google A tartalom feldolgozása és a pozitív fomátum | Weblapkészítés Szombathelyen és Budapesten
Weblap csomagok Szombathelyről garanciával

Elérhetőségünk:

 

  • Kontakt személy:
Balázs Attila
Mobil: +36 20 946 4693
 
  • Postacím:
 
  • Budapesti elérhetőség:
Bergauer Kft.
1078 Budapest
Nefelejcs u. 21 I/14.
 
Minden érdeklődőt várunk versenyképes ajánlatainkkal.

 

     
 

Mi a probléma itt?

 
 
 
Nem értem, hiszen tökéletesen el tudom olvasni a szavakat és bármikor, bármilyen tartalmat megértek, és feldolgozok ilyen sötét háttéren és ezekkel a fehér betűkkel.
Elképzelni sem tudom, hogy mit is akar mondani ez a tanulmány, hiszen nekem nem jelent akadályt a fehér szöveg.
Nem fárad el a szemem, nem kell plusz energiát fektetnem a koncentrálásra és valószínűleg több száz oldalt is elolvasnék ezen a formátumon.
 
     
A tanulási folyamat kezdetétől fogva a világos háttér és a sötét színű betű van tudatunkba plántálva, és ezt a mintát keressük a tartalom feldolgozása folyamán. Szemünk is a megszokások rabja, nincs más dolgunk, mint azt a formát kell megtöltenünk tartalommal, mely garantálja a legygorsabb és a leghatásosabb felszívódát. Tessék kérem használni, pozitív betű, pozitív hatás.
 
pozitív-karakter

 

A világos alapon sötét színű betűk használata unalmasnak tűnhet, habár agyunkba a tanulás folyamán ez a séma vésődött.
Ha ezt használjuk, a látogatók itt maradnak lapunkon, nem akadályozza, sőt bizonyítottan segíti a mondandónk megértését.
Nézzünk szét a nagynevű, tradicionális újságok, képeslapok tudják, és alkalmazzák a tutit.
Légy hát pozitív te is formai megoldásaiddal, és garantált felhasználóid pozitív viszonya honlapod mondandójához.

Kiválasztanád-e negatív képről életed társát, vagy vajon megismernéd-e. Ne légy biztos magadban, és gondolj arra is, hogy szürkeállományunkban is ott lappang a kétség a negatív formátum feldolgozása folyamán.

A tartalom feldolgozása és a pozitív fomátum

Már régóta irritálják a szemem azok az oldalak, amelyek sötét háttéren világos színű betűkkel jelenítik meg a tartalmat.

Nagy mennyiségű, ilyen hatású sablon is található a weben, és a különféle CMS rendszerek is bőven hoznak erre példát.
  • Vajon ezek használata negatívan befolyásolja-e látogatottsági mutatómat?
  • Kik készítik ezeket a sablonokat?
  • Miért készülhetnek ilyen oldalak?
 
Talán menjünk visszafelé a válaszadásban. Jelenleg a publikáció létrehozásának és átgondolásának folyamatában nincs olyan költségtényező, amely a nagyságrendje miatt eltántorítaná a lelkes amatőröket, és ők vannak többségben.
  • Mi kell ma egy lap létrehozásához?
Számítógép, netkapcsolat, ingyenes tárhely, weblap sablon és lelkesedés, máris kész a weblap, plusz a webmester.
Ezzel szemben egy újságcikkhez kellet egy újságíró, lektorálták, mert a hülyeség nem mehetett ki, súlyos és kockázatos befektetés a lapkiadás, a befektető érdeke a szakember. Aztán ott van a grafikus és a tipográfus, a megjelenítés aranyművesei, na persze nem tudás és tapasztalat nélkül.
Tehát a mennyiségi tartalom generálás problémáját megoldhatja a lelkesedésnél nagyobb mértékű önkritika és tanulni vágyás.
  • Hogy kitől tanulhatunk?
A könyv és folyóirat nyomatatás, a sajtó tartalmi és formai vívmányainak eredményei, jól interpretálhatóak az online publikációknál is. (Szándékosan nem foglalkozok a mozgó és videó elemekkel, mert a negatív hatás ott pillanatok alatt belátható.)
A sablonokat legtöbb esetben nem a grafikusok hozzák létre, mert ők sajnos sem a html nyelvhez, sem a css-hez nem konyítanak, hanem a lelkes programozók, persze ők grafikai, tipográfiai és vizuális ismeretek nélkül.
  • A hiteles és minősített kooperációt hiányolom, amiben a különböző szakirányú ismeretek egy nemes anyagban, a használható és kiváló sablonokban ötvöződnek.
Ezek bizonyított minőségi mutatókkal rendelkeznének, optimalizálva a tartalom felszívódását a szürkeállományokba.
Tehát mérjük meg, hogy azonos tartalom esetén, melyik forma váltja be számításunkat, a modanivaló feldolgozását ne előzze meg a látogató távozása az adott lapról.
  • A negatív forma nem működik.

Most térjünk át a legelső kérdésre, a negativ forma alkalmazása tartalom közlésére tilos, tudományosan igazolt, hogy nem működik, szamárság.            

  • Az ebmeri emle csádorka kpeés, de hszosú toávn az a fadrásátg, aemly a hlyeteeln froma kvtözékenyeme, gojtála a mndoadnó feflgágosát.

Elvárható, hogy ne terheljük feleslegesen felhasználóinkat a tartalom feldolgozása terén.

  • Milyen bizonyítékaim vannak?
Hivatkoznék egy "reklámipari mágus" David Ogilvy: A reklámról című könyvére. Dióhéjban annyi, hogy az emberünk a kutatás nagy híve és az egyik adomány gyűjtő egész oldalas fekete alapú fehér betűs, rengeteg információ tartalmazó hirdetése pozitívra fordítva dupla annyi bevételt produkált.
  • Ezzel pontosan azt akarom mondani, hogy a negatív formát alkalmazva fele annyi "hasznot" hoz oldalunk, mint normál esetben. 

 

                                                

 
  • Nem értem, minek ide a film, és miért negatív?
Képzeljük el, hogy egy nagyon hosszú negatív formátumú filmet kezdünk nézni. Vajon ki fogja  az első öt perc után is követni, főleg hang nélkül. Az agyunk nem fordít vissza, pillanatok alatt kifárad és feladja, a feldolgozás kudarcra van ítélve.
Most mi a helyzet? A szemünk egy pontra néz, előttünk az állandóan változó képkockák sora, a mozi.
Olvasásnál a szöveg statikus, de a tartalom feldolgozásakor a szemünk követi a horizontálisan elhelyezkedő betűk sorát, agyunkban fut a mozi.
 
 

                                                      

     
     
  • Ha negatív formátumú a tartalom megjelenítése, a feldolgozása folyamán a negatív hatásokkal kell számolni!

 

Teljesen király

dereerrrf :)

Azért a betűtípust

Azért a betűtípust kultúráltabbra állítanám

Kultúrált betűtípusok

Szívesen alkalmaznék ilyen típusú betűket, mert a kultúráltság számomra is fontos, de ilyen kategória a betűtípusok között sajnos nem létezik.
Az interneten használt írásjelek persze az emberi kultúra részei, ilyen értelemben ennél nincs magasabb színt ezidáig. De persze minden változhat :)
 

Felismernéd?

Éredekes játék, jó fejtörő, hogy egy negatív fotóról vajon hányan ismernék fel a járókelőt az utcán. Az elvont fomát, amilyen a betű könnyen konvertálja az agyunk, de a jóval bonyolultabb kép transzformációjában már bizonytalan. Egy biztos, hogy egy idős, kopasz és szemüveges férfi van a képen, de be tudnánk-e azonosítíni?

 

negatív-seo-weblap-kép

Ezt pillanatok alatt teljes biztonsággal felismerjük, de ne ebből általánosítsunk elménk terhelhetőségére. Hosszú távon, nehéz tartalom közlésére alkalmazni tilos. Címek, kiemelt rövid mondat megjeleníthető esetleg így is.

 

a-karakter

Portás vagyok

A kulcsok őre már több mint hat évtizede segíti a vendégeket a szállodákban. Töretlen kedve és dolgozni akarása nap mint nap arra ösztönzi, hogy felvegye egyenruháját és szálloda beléptető pultjánál felügyelje a kuncsaftok szakszerű kiszolgálását.

 

pozítiv-weblap-portás

Honlap készítés

Mi a probléma?
Nem értem, hiszen tökéletesen el tudom olvasni a szavakat és bármikor, bármilyen tartalmat megértek, és feldolgozok ilyen  fehér háttéren és ezekkel a sötét betűkkel.
Elképzelni sem tudom, hogy mit is akar mondani ez a tanulmány, hiszen nekem nem jelent akadályt a fekete szöveg.
Nem fárad el a szemem, nem kell plusz energiát fektetnem a koncentrálásra és valószínűleg több száz oldalt is elolvasnék ezen a formátumon.
Nem is fáradunk bele, a hagyományos forma jól működik, remekül kiszolgája a látogatóinkat tartalommal, bátran használjuk ki az előnyeit. Csak pozitívan viszonyuljunk a világ dolgaihoz!

 

 
Utazzon velünk az inetrnet világába!
Minőségi, biztonságos, pontos, gyors szolgáltatásokat kínálunk teljes körű vevő- és terméktámogatással.
Ne alkudjon meg, megegyezünk!