Elérhetőségünk:
- Kontakt személy:
- Postacím:
- Budapesti elérhetőség:
Mindörökké, Ámen.
A keresőoptimalizálásnak gyakorlatilag nincs vége.
Kulcsszavak
Itt kell tudni mások fejével gondolkodni. Mit írunk a keresőbe, ha valamit meg akarunk találni. Milyen szavakra optimalizáljuk weblapunkat, hogy megtaláljanak. Kulcsszerepben a kulcsszó. Kitartással keressük meg őket. A SEO édesgyermekei ők.
Az ellentétes hatás
A figyelem megragadását számtalan eszköz biztosítja a weben, de ne essünk túlzásokba.
Ki szeret diszkóban Shakespeare-t olvasni.
A komoly tartalomról ne tereljük el a figyelmet.
Kutyaütő
Elemzés
Ha megkezdünk egy munkát nagyon lényeges a kiindulási paraméterek rögzítése. Gondolok itt a konkurencia elemzésre és a látogatottsági adatok megismerésére.
Konkurencia
A feledatok nehézségét meghatározza a versenytársak száma és tevékenységi aktivitása. Általában ez összefüggésben van az elvégzendő munka mennyiségével. Ha a site speciális szegmensben készül, ahol kicsi a verseny, könnyebben lehet eredményre jutni.
Látogatottsági paraméterek
Ha közvetelen vagy közvetett értékesítési szándékaink vannak, akkor a honlapot felkersők volumene és a vásárlók közötti arányossági szabályokat figyelembe véve arra kell törekedni, hogy minél több érdeklődőt tudjunk becsalogatni és potenciális ügyfelünkké tenni.
Irányszámok kitűzése
Természetesen itt nem a bevétel nagyságára gondolunk, ennek számszerű teljesítésére nem is vállalkoznánk. Korrektül mérhető célkitűzés lehet a kulcsszavakra kapott találati pozició rögzítése, valamint a látogatottság relativ, vagy abszolút szintjének meghatározása.
Keresés
Weblap, de kinek?
A mondanivaló által meghatározott kulcsszavak megválasztása csak az első lépés, alapot adnak a megfelelő tartalom kialakításához. Szabatosan megfogalmazott, jól megírt szövegek építik fel a lapot, bemutatják a feldolgozott témát. Elsősorban a felhasználóknak készül a weblap, de a keresőbarát megoldások mindig megtérülnek.